Wednesday, March 4, 2009

DOA MENCINTAI ALLAH



YA ALLAH…

KURNIAKANLAH UNTUKKU CINTAMU

DAN CINTA ORANG-ORANG YANG MENCINTAIMU

SERTA CINTA YANG DAPAT MENDEKATKAN AKU KEPADAMU

YA ALLAH…

SEGALA PEMBERIANMU YANG AKU SAYANGI

JADIKANLAH IA KEKUATAN BAGIKU UNTUK MENCINTAIMU…

SEGALA YANG ENGAKU PISAHKAN DARIKU

SEDANGKAN IA SANGAT AKU SAYANGI

JADIKANLAH IA RUANG UNTUK CINTAMU DALAM DIRIKU

YA ALLAH…

BERIKANLAH KEKUATAN UNTUKKU MENGUTAMAKAN CINTAMU

BERBANDING CINTAKU KEPADA KELUARGA,

HARTA DAN AIR DI DINGIN KETIKA DAHAGA

YA ALLAH…

BERIKANLAH AKU KEKUATAN UNTUK MENCINTAIMU,

PARA MALAIKAT, NABI-NABIMU DAN HAMBA-HAMBAMU YANG SOLEH

YA ALLAH…

HIDUPKANLAH HATIKU DENGAN CINTAMU

DAN JADIKANLAH AKU HAMBAMU YANG ENGKAU CINTAI

YA ALLAH…

BERIKANLAH AKU KEKUATAN UNTUK MENCINTAIMU

SEPENUH HATIKU DAN REDHA KEPADAMU DALAM SETIAP USAHAKU


AMIN YA ROBBAL ‘ALAMIN

No comments: