Tuesday, May 5, 2009

Suatu Hari Yang Damai....


Gambar Kek ni adalah peristiwa yang berlaku malam tadi. Kak Adil n kak Na (Kedua2 bukan nama sebenar) belanja makan kek hari lahir untuk saya dan kak syida. Kebetulan birthday kami dekat je (Kak syida 27 April). Kak na masak meehun sup (satu kejayaan pada kak na kerana semakin hari sup kak na makin sedap. maklumlah tiap minggu pasti kak na ada masak sup). kak adil pula goreng karipap Tapi lupa nak ambil gambar meehun sup dan karipap. Maaf banyak-banyak. gambar buku bersepah kat atas tu adalah buku2 study saya untuk last paper hari ini (FDM). Alhamdulillah, selesai. Lpas ni kn fikir benda lain pula.





Ni makanan gorengan kak na. entah knapa tiba-tiba kak adil balik malam tu nak makan burger, belanja saya dan kak na.


Ni burger yang kak adil belanja. Sampai Muak kami makan. Dengan kek cheese yang kak na bawa balik dari LAB.


Ni hadiah daripada kakna. cantik baju ni. Kalau nak tempah boleh Contact Kak na di n0---- sebab kak na pengedar baju. atau layari blognya http://tinta-mutiara.blogspot.com/


ni hadiah daripada kak syida. erm dalamnya adalah sebuah rumah impian.

Hadiah daripada kak adil pula, dia bawa saya jalan-jalan naik kereta dan dia nyanyi lagu untuk saya. lagunya...

Bersatu Kita Bersatu
Dengan Setia Berganding Bahu
Jiwa Teguh Berpadu
Kita Rumpun Melayu

Bersama Kita Bersama
Mendukung Hasrat Semua
Berjasa Pada Bangsa
Agama Dan Negara

Lambang Kita Yang Gagah
Dipandang Mulia Dan Indah
“Bersatu, Bersetia, Berkhidmat”
Cogan Katanya
UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

erm macam2. Tapi dia tak ingat pun lagu ni. lirik reka2.



Apepun entry ini sekadar ucapan terima kasih buat teman serumah kak na, kak adil kak syida. Kak Ayed tiada pada masa kejadian. Apapun selamat maju jaya dan semoga diberkati hidup selalu. moga rahmat Allah dan hidayahnya bersama kamu selalu. dan saya juga.



No comments: